torsdag 21 februari 2013

Skissutmaning LO - Ett halvt år

För andra veckan i rad har jag gjort ett bidrag till veckans skiss hos Scrap Perra och den här gången har jag använt foton från vår yngsta dotters sexmånadersdag ifjol.



De flesta mönsterpapper är från en gammal serie från Echo Park. Roliga papper som innehåller mycket färg och som jag tyckte passade bra till fotona när jag hittade dem i min papperslåda. Jag vann dessa papper i en stor blogcandy för länge sen och eftersom det var hela serien jag vann blev det inte att jag använde allt då. 




Jag dekorerade med några spiralblommor jag tillvekade av samma papper och blad jag stansat ut.






Så här såg skissen ut. En ganska enkel skiss som lämnar mycket öppet för ens egen fantasi och kreativitet.


Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar